torsdag, november 15, 2007

Smagen af jul - nu på flaske!

Ikke et ord om valg og valgresultater her. Jeg tror godt man kan regne ud hvad jeg synes hvis man læser et par af mine indlæg!

Derimod vil jeg give plads til en sjov ting. Jeg læste om det i avisen i dag og skulle lige se efter. Minsandten om Jones' Soda (som jo ligger i min "gamle" hjemmebane - Washington) har lige lanceret en serie af sodavand med julesmag - dvs. Æggesnaps, Skinke og JULETRÆ!!! Det er simpelthen for sjovt!

...men det er vel hvad man kan forvente fra et firma som også har lavet en energidrik ved navn "Whoopass", en thanksgiving-sodavand med smag af kalkun og ikke mindst en serie som smager af bl.a. kunstgræs og sved - i anledning af at man blev leverandør til Seahawks Stadium.

Se mere på hjemmesiden her: Jones' Soda

Ingen kommentarer: