mandag, september 13, 2010

Introducing: Connaxions

Som jeg skrev har jeg besluttet at tage bloggeriet op igen og det endda med eftertryk! Jeg har længe tænkt på at lave en 'professionel' blog for at skille det private fra det arbejdsmæssige og på den måde skabe endnu en mulighed for at interagere med ens netværk.

Det er nu sket. Efter at have brugt lidt tid på at sætte den op og forfatte de første indlæg går bloggen nu i luften. Den er på engelsk da jeg gerne vil kunne bruge den lidt mere internationalt så nu må vi se hvordan det kommer til at spænde af.

Du kan finde den på http://connaxions.wordpress.com

Den kommer primært til at handle om hvad jeg arbejder med - det vil sige alt online, men nok med en overvægt på intranet da det nu engang er mit primære felt. God fornøjelse med læsningen :-)

Ps. Jeg skal bestemt ikke udelukke at Risgaard Bloggen ikke også kommer til at indeholde et indlæg eller to om onlineverdenen....

Ingen kommentarer: