mandag, juli 02, 2007

En sjov lille tegning

Jeg har tidligere reklameret for bloggen Indexed - http://indexed.blogspot.com - og her kommer lige endnu en som jeg har sakset fra den. Det er en lille illustration som man kan tænke lidt over og som jeg faktisk synes meget godt om.


Den passer også fint overens med min egen politiske holdning som jo nu er ved at manifestere sig gennem liste Y. Så sent som i torsdags var jeg til det første møde i Ny Alliance og det var nu ganske interessant. Hvor meget mere det bliver til vil tiden vise, men jeg synes i hvert fald at det er interessant at være med til at starte noget helt nyt som på måske kan være med til at ændre magtbalancen i Danmark.

Interessant nok så er de radikale nu ude med en masse tanker som ligner NA's på mange punkter, men alligevel er de forskellige. Det er dog meget naturligt at de ligger ret tæt op ad hinanden når man tænker på hvor NA kommer fra. Hvad partiprogrammet kommer til at indeholde kan alle være med til at finde ud af og det er noget som jeg tror kan være vejen frem. Jeg ser i hvert fald frem til august/september hvor det endelige program bliver fremlagt.

Ingen kommentarer: