tirsdag, juli 24, 2007

Risgaard - nu nummer 2 på Google


Til min egen store overraskelse er det lykkes mig at snige mig op som nummer 2 på Google. Jeg havde ikke troet at jeg kunne vippe Jens Risgaard Knudsen af pinden, og jeg tror stadig ikke på at jeg bliver nummer et, men nu må jeg så sige at jeg ikke er helt så skråsikker. Det har naturligvis også krævet en indsats og nogen synes nok det er lidt ligegyldigt, men ikke desto mindre er det jo noget af det jeg arbejder med til daglig så det er jo bestemt med til at gøre det ekstra interessant.

Ellers er der ikke de store nyheder fra min verden. I skrivende stund regner det bravt, og jeg må indrømme at jeg ikke er rigtig misundelig på dem som holder ferie i disse uger. Jeg er i hvert fald lidt glad for at jeg har valgt at udskyde ferien til uge 33-34 hvor det forhåbentlig bliver lidt bedre, og gør det ikke så gåt det også nok - turen går jo, som det fremgår af min kalender, til Athen så der skulle det være noget mere sikkert at der er sol og varme!

Ingen kommentarer: