onsdag, april 26, 2006

Back in the UK

Så er jeg retur i UK igen efter en ganske begivenhedsløs rejse tilbage til MK. Det mest ophidsende ved den tur var vel næsten at toget kørte lige for snuden af mig da jeg stod på Euston og jeg måtte så vente hele 12 minutter på en af Bransons lyntog (Branson = Richard Branson = Virgin).

Ellers var det fint at være tilbage i DK. KOMPAN har det som da jeg tog afsted så dem lader vi hvile i fred - de tager rigeligt med tid i forvejen :-)

En gang squash torsdag - det var lidt for længe siden - men ikke desto mindre var det fint at finde ud af at jeg ikke helt havde glemt det!

Fredag gik med lidt arbejde og så en aften på kineserrestaurant i Svendborg med deltagere fra det meste af verden. Østrig, Spanien, Sverige, England, Løgismose og Odense. Efter en dunk øl eller to gik den videre i byen hvor den stod på en dunk eller to mere og det bar sør'me også hyggeligt.

Lørdag gik turen så til Jylland og fortræningsweekend på Vork med FDF. Det lykkedes så at tage den forkerte vej fra Kolding så jeg endte i Vejle hvilket i sidste ende kom til at koste 20 minutter ekstra og lidt af en omvej, men det lykkedes til sidst. Her blev det så til det meste af eftermiddagen og aftenen med sammen med 600 andre FDF'ere og det gik RIGTIG godt efter hvad vi kunne finde ud af da vi jokkede rundt og kiggede på rafter. Herfra skal der i hvert fald lyde en tak for de timer jeg var der og jeg kørte derfra med en rigtig god fornemmelse...

....og speederen i bund. jeg skulle jo være i Skæring Kirke nord for Aarhus til barnedåb kl. 10.00. Jeg skal hilse og sige at det er lige akkurat muligt at nå fra Vork via Vejle til Skæring på 1 time og 10 minutter, men så er der heller ikke nogen der skal være i vejen og det kan være man bliver fotograferet. Jeg trådte i hvert fald ind i kirken da det første bedeslag lød - det hedder "Timing". Mia Kristine blev døbt og vi havde en hyggelig eftermiddag inden turen gik tilbage til Odense i et noget mere astadigt tempo.

Ingen kommentarer: