mandag, juli 24, 2006

Sikke en mandag...

Så er endnu en weekend gået. Denne gang uden de store begivenheder. Det blev til lidt futten rundt i byen og lidt havearbejde og ellers en del tid på langs eller i haven med en bog. Det var vist tiltrængt efter landslejren og efter at skulle i gang på arbejde igen. Torsdag-Fredag havde jeg i hvert fald et akut anfald af hvad man herovre kalder "Post Holiday Blues" - Det er den med at man kommer på arbejde og alt bare er noget skidt og man bruger det meste af tiden på at spørge sig selv hvorfor man gider...!

Nå - Sikke en mandag! Den startede sådan set meget normalt med at komme op og sår'n men kunne bilen starte? Nej!!! Sådan en skrotbunke! Jeg bandede lidt over den - råbte lidt af den og endelig ringede jeg til kontoret hvor jeg fik fat i Nick og så grinede vi lidt af den og det var åbenbart det der skulle til. Den startede men fortalte mig at der var et eller andet check den ikke kunne lave og jeg skulle køre den til forhandleren.

Så er vi lissom i gang på den mest ringe måde jeg længe har oplevet.

Dagen blev dog langsomt bedre. Først ved at jeg havde taget en pose Super Piratos med på arbejde og lagt på mit bord. Først tog Nick en og derefter kom Michelle forbi. Jeg skal være ved at der kom nye udlægninger af smagen fra Michelle ("That is the most foul and horrid taste EVER!!! It is just wrong...") og Nick satte ny rekord i antallet af underlige ansigtsudtryk på kortest tid. Jeg morede mig kosteligt!

Sen frokost på pubben og Alfaen brokkede sig stadig og ville til forhandleren. Jeg fik en ide om at det måske var batteriet som det var galt med. Efter arbejde kørte jeg en tur til Buckingham og tilbage for at køre lidt strøm på og nu vil den ikke til forhandleren mere. Nu ser vi i morgen men der er noget der tyder på at den bare gerne vil noget mere ud :-)

Prikken over I'et var så at komme hjem og løbe en tur rundt om søen hvilket endte med at foregå i ny rekord på 18.30 - Super!

...og nu ser jeg frem til hvad resten af ugen har at bringe. Lørdag har jeg en plan om at tage til London og kigge lidt nærmere på The British International Motorshow, men indtil videre er det kun en plan. Mere om det senere - på mandag måske :-)

Ingen kommentarer: