tirsdag, juli 18, 2006

Vi får lov at glemme tid og sted - bare nyde dagen og vejen...

Allerførst. TAK! for et par fantastiske uger på Sletten til alle deltagere i FDFs landslejr! 12 dage med fint vejr (for det meste) og mange sjove oplevelser og en rigtig god stemning. Det kan bestemt anbefales. Det eneste som er lidt ærgeligt er at jeg ikke lige nåede så meget rundt på lejren, men sådan skulle det være denne gang. Skylder måske lige at sige at overskriften er fra landslejr sangen og den passer nu meget godt på hvad der foregår sådan et sted.

Lejren har naturligvis været det vigtigste i de sidste par uger. Flot vejr i begge ender men med lidt skummelt vejr ind i mellem - især tirsdag. Det var fridag så der var jeg lige ude og se om verden stadig eksisterede og det kan jeg hilse at det gør den. På vej tilbage var der god gang i det store lejrbål og det var ret fedt at høre 13000 mennesker synge for fuld hals sådan lidt på afstand!

Hjem fra lejren om fredagen og en tur i Rottefælden lørdag. Det var rigtig hyggeligt omend revyen ikke var den bedste jeg har set. Der var lyspunkter men generelt synes jeg den var lige lovligt langt under bæltestedet det meste af tiden. Det er lidt synd, men det kan jo ikke blive lige godt hvert år. Jeg skal være ved at jeg mener de manglede Arne Lundemann i forhold til de sidste år. Det var så 4. år i træk jeg var med der og det er en tradition som jeg vil prøve at holde ved lige. Man kan godt se at gennemsnitsalderen er lidt høj, men det vil være synd hvis revy-traditionen får lov til at dø. Det tvivler jeg nu på, men hvis man selv kan gøre lidt for det er det bestemt det værd.

Ingen kommentarer: