søndag, september 03, 2006

(Hr)Amsterdam og H(r)olland.

Så er turen til Holland vel overstået. Jeg er stadig ikke blevet mere imponeret af det land. Jeg bliver gang på gang imponeret over hvor kedeligt der er. Tag maden som eksempel. Det lykkedes dem (med få undtagelser) at få alt til at smage af ingenting. Det er i sig selv en bedrift, men ikke en jeg ville være stolt af. Vi boede på et hotel i byen Zandvoort lige ud til den engelske kanal med udsigt over havet - ingen klager der!

Turen gik mest med møder - ganske som forventet. Tirsdag aften var der så også lige tid til et smut til Amsterdam hvor vi kom på en 1 times rundtur i byen på en slags løbehjul, eller kickbikes som de kalder dem. Vi nåede at se det meste af byen - tror jeg nok. Jeg har aldrig været der før, men jeg tror nu nok det ville være et sted man kunne bruge et par dage, men det må blive en anden gang. Vi spiste middag på en gammel traditionel hollandsk restaurant hvorefter turen gik tilbage til hotellet i Zandvoort hvor vi sluttede dagen med en øl og et farvel til vores franske og tyske marketing ansvarlige. Et passende, men trist, farvel.

Onsdag gik turen så til Zaltbommel, hvor kontoret ligger, sammen med Mads og Dorthe. Vi røg bare på hotellet og ville lige nappe en hurtig gang aftensmad, men så rendte vi ind i vores belgiske kolleger som skulle til salgsmøde næste dag, og så skulle vi være selskabelige igen. Jeg tror nu ikke der var nogen af os som rigtig havde lyst :-)

Retur til DK torsdag aften.

Weekenden er gået med at få sparket Bjørn til Australien , ja det tog lidt tid! God tur og spark en kænguru fra mig! En ny uge truer nu - vældig spændende!

Ingen kommentarer: