tirsdag, marts 06, 2007

En pudsighed...

Jeg har tidligere skrevet om musikeren Donavon Frankenreiter her på Risgaard bloggen hvor jeg talte meget pænt om ham og jeg havde en ide om at han ikke ligefrem var verdens mest kendte musiker, men her tager jeg måske fejl...

Her i de seneste to uger har jeg haft et par "sammenstød" af den behagelige slags med makkeren. Først var det for næsten to uger siden hvor jeg havde været på Birdy's og spise og da jeg stod og skulle til at betale synes jeg nok der var noget bekendt over den musik som kom fra anlægget. Det var mest stemmen jeg lagde mærke til. Jeg skriblede en sætning ned fra hvad jeg regnede med var omkvædet og gik hjem og fandt sangen på iTunes. Minsandten om det ikke var ham! Ganske sjovt...

Her i lørdags var jeg så på vej til Svendborg hvor jeg hørte TV2 Radio og der var igen noget som virkede bekendt. Denne gang var der dog ikke brug for at notere noget som helst da det var titelsangen fra det seneste album "Move by yourself" som væltede ud af højtalerne. Højst overraskende!

Hvad kan jeg så bruge det til? Aner det ikke, men det er da meget sjovt at støde ind i en relativt ukendt kunstner to gange inden for kort tid. Det får mig naturligvis også til at tænke lidt på at mit musik-øre ikke er helt galt på den når det kommer til at finde nye hits, men det er nok op til andre at vurdere :-)

Ingen kommentarer: