torsdag, marts 01, 2007

Første dag ved LM

Pyha! Sikke en dag! Tidligt op og så afsted til nyt arbejde - ganske spændende men også hårdt eftersom jeg skulle op noget før jeg plejer, men sådan er det. Det er bare noget jeg skal vænne mig til og det skal nok lykkes.

Jeg landede i Lunderskov i god tid og så var det ellers rundt på biksen og hilse på en masse mennesker som jeg alligevel ikke kan huske. Mange var ude at rejse og når der er ca. 500 på kontorerne i Lunderskov så er det heller ikke alle som jeg kommer til at have noget med at gøre. Inkl. produktion er der ca. 1300 i Lunderskov og ca. 4100 i hele verden, så det er ikke nogen helt lille biks....og den vokser stadig vildt!

Det mest underlige er nok at sidde og pludselig være helt blank på hvad der sker omkring en selv! Jeg har jo været vant til at jeg kender alle omkring mig og hvad de laver, men det er noget helt andet nu. Forfra er nok det rigtige ord. På en gang meget frustrerende, men også meget spændende.

I aften skal jeg tidlig i seng og så ellers være klar til dag to (som byder på et hel-dags kursus) af "mit nye liv" :-)

Ingen kommentarer: