onsdag, februar 28, 2007

Sidste dag på "farmen"

Så blev det til et farvel til KOMPAN og et tak for mange gode år som jo har budt på lidt af hvert! Det er en lidt underlig fornemmelse at skulle væk fra noget som trods alt har optaget meget af ens tid, men omvendt så er det vist også på tide at komme videre til noget nyt selv om det er lidt vemodigt.

Nå... Nu er det så videre til nye spændende udfordringer med mere fokus på kommunikation og mindre fokus på data. Det bliver i hvert fald en anden vinkel på arbejdet og jeg ved allerede at jeg skal på et heldags kursus allerede den 2/3 så det bliver lige på og hårdt!

Mere om det her på Risgaard bloggen efterhånden som tingene "tager form" hvis man kan kalde det det...! :-)

Jeg læser nu på Børsen at der igen er lagt en storordre i vindbranchen - denne gang hos Repower. Om det er en kommende "kunde" ved jeg ikke lige endnu, men der er naturligvis noget som er interessant at følge med i nu hvor jeg skal til en ny branche som jo nok må siges at være lidt mere eksponeret overfor offentligheden end den gamle.

Ingen kommentarer: