mandag, februar 12, 2007

Vinterferie for nogen, men bestemt ikke for alle!

Så kom vi ellers i gang med en ny uge igen, og det efter en både stille og rolig men også begivenhedsrig weekend. Fredag var ganske stille og rolig. Efter en torsdag hvor jeg var til FDF I Fredericia syntes jeg det var på sin plads at slappe af på sofaen i stedet for at lave noget andet. Jeg kendte trods alt programmet for resten af weekenden.

Lørdag var det først lige at smut til Tommerup for at klare lidt FDF sammen med Jesper og derfra til Svendborg hvor hele familien var samlet til Fars fødselsdag. Rigtig hyggeligt som altid.

Søndag var der ikke det store på programmet indtil kl. 18.00 hvor den stod på årets første ræs! Jeg startede på kroen sammen med Martin og Arne hvor vi lige fik lidt at spise inden den gik mod Cikorievej hvor vi får første gang skulle ud og prøve deres nye karts. Der var godt nok forskel og det tog også lige lidt tid inden man havde vænnet sig til at man kunne både styre og bremse uden at det var en kamp!

Resultatet kan vi godt tale om. Der stod Martin på de to første pladser - isæe efter fremragende kørsel af undertegnede i sidste heat hvor både Martin og Arne fik baghjul. Måske også fordi de kørte lidt i vejen for hinanden, men det klager man jo ikke over.

...og nu er det så mandag igen og jeg har nu lige 2½ uge igen inden det er slut med KOMPAN.

Ingen kommentarer: