fredag, februar 16, 2007

Top Gear - James Mays vinder-amfibiebil


Top Gear Bil 3
Originally uploaded by mitsuvistis22.
Jeg sad lige og så Top Gear fra sidste søndag - endnu et fantastisk afsnit! Jeg havde set det før, men jeg havde ikke lige forbundet mine billeder fra British International Motor Show sidste år med det selvom jeg har set afsnittet før.

Nu slog det mig at der vist da var noget om at jeg havde taget nogle billeder af nogle mærkelige biler som stod på Top Gears stand og minsandten om det ikke var de fine køretøjer som d'herrer havde brugt i programmet.

Du ser James Mays vinderbil her på siden, og hvis du vil se Hamsters (Richard Hammond) Damper Van er det her

...og endelig kan du se Jeremy Clarksons ToyBota

De ligger på Flickr sammen med alle mine andre billeder (link til mine billeder på Flickr i højre side), og det her er faktisk også lige en lille test af hvordan man blogger direkte fra Flickr og det ser ud til at fungere fint!

Skulle du være i tvivl? JA! jeg er stor fan af de tre vanvittige englændere og nu må vi se om jeg når at fange de sidste nye afsnit på søndag på BBC2 når jeg nu alligevel er i UK...!

Ingen kommentarer: