torsdag, februar 22, 2007

En lille logoquiz...


I går modtog jeg et par sko som jeg havde købt på nettet - faktisk det første "tøj" jeg har købt den vej. Det er et par Terra Wraptor XCR som faktisk blev købt ubeset - men det er en anden snak. Det var et lille sats, men de viser sig at passe fint. Nå - tilbage til det som egentlig var min mission med denne post - nemlig en lille pudsighed.

Det som jeg fandt lidt interessant har du måske allerede lagt mærke til og det er logoerne øverst! Tre firmaer - tre (næsten) ens logoer. Det bliver spændende at se hvem der vinder den. Det store i midten skiller sig ganske vist lidt ud, men der er noget som kunne tyde på at de har fået noget inspiration et eller andet sted. Mon ikke det bliver en klassisk sag om hvem der kom først - hønen eller ægget? Det kan naturligvis også ende med at det bliver den mest kendte som vinder og så tror jeg at jeg vil sætte mine penge på Second Life...

...og dagens spørgsmål er: Hvem er hhv. Second Life, Teva og Handmark? Svaret finder du her på bloggen senere. Kan du ikke vente kan du naturligvis Google alle tre og så har du svaret...

Ingen kommentarer: