mandag, februar 05, 2007

Risgaard - Nu med nyt job!

Jeps! Store nyheder...!

Jeg har sagt mit job op hos KOMPAN. Det når at blive til 7½ år på farmen men nu er det også slut. Det har været nogle gode år med mange spændende oplevelser - ikke mindst mine ture til USA og til UK, men her på det sidste er det begyndt at blive mere og mere træls. Samtidig har der ikke været de store udsigter til at tingene blev bedre så jeg har brugt lidt krudt på at søge videre og nu er det så blevet kronet med held.

Den 1. marts starter jeg ved LM Glasfiber i Lunderskov (ved Kolding) som deres nye webmaster! Det lyder til at være et spændende job med masser af nye udfordringer, så jeg glæder mig meget til at komme igang. Den første tid kommer til at handle meget om implementering af et intranet i hele organisationen og den spreder sig over det meste af verden fra Kina over Indien og Spanien til USA og Canada.

Hvad det ellers kommer til at indeholde ved jeg i sagens natur ikke så meget om endnu, men det finder jeg nok ud af.

Det er jo lidt vemodigt at sige farvel til KOMPAN, men så er det heller ikke værre. Der kommer nok lidt mere på bloggen om det når vi kommer tættere på. Der er trods alt det meste af en måned til at det kommer til at ske endnu.

Ingen kommentarer: