mandag, maj 15, 2006

You'll Never Walk Alone...

For dem der ikke har hørt det: Liverpool vandt FA Cup'en - og det er i store træk min lørdag...! Det var store Cup-dag og den startede med at Nick kom over ved 11-tiden hvor optakterne så småt startede. Vi så lidt af det og smuttede så en tur op og besøgte "Colonel Sanders" - som Nick siger "He does a MEAN chicken...!" - for de uindvidede så er Colonel Sanders ham der startede KFC og det er også ham der er på æsker mv og det er helt rigtigt at han laver en fantastisk kylling :-)

Ellers gik kampen i gang og her skal det lige nævnes at Nick er stor Liverpoolfan og derfor passede det ham ikke specielt godt at der blev scoret selvmål efter 20 min! Nå, anyways, Kampen endte i straffesparkskonkurrence og Liverpools målmand nappede tre så Gerrard kunne løfte trofæet til sidst.

Som et lille kuriosum kan det tilføjes at min Chef er fan af den anden part i finalen, West Ham, så det var en interessant mandag på kontoret.

Søndag gik med et smut på gå-ben ind til byen og en tur rundt i centret for at købe lidt af hvert. Derfra hjem igen og ud på to omgange rundt om søen i rask løb. 33.20 min - så var den klaret. Det var kun 2. gang jeg var rundt to gange så jeg kan ikke lige vurdere om det er godt eller skidt, men jeg tror nu det var udemærket. Jeg er i hvert fald ganske fortrøstningsfuld forud for Eventyrløbet.

Målet er 25 min - og så har jeg også en Pint på højkant nu, så endnu en god grund....!

Ingen kommentarer: