mandag, december 11, 2006

11 dage til juleaften

...og jeg har næsten fået købt alle mine julegaver. Hvad har jeg så købt? Det skriver jeg ikke her - jeg ved jo at der sidder nogen og kigger med som jeg også er på gave med så det ville jo være lidt dumt!

Ellers er der lagt i ovnen til lidt af en hektisk uge for mig med masser af skolearbejde og kulminationen på det bliver Fredag/Lørdag hvor den står på hhv. julefrokost og fødselsdag i Sønderborg og det skal nok blive rigtig godt.

Sidste weekend stod i musikkens tegn. Jeg (og de andre gutter) havde jo været så heldige at få billetter til Red Hot Chili Peppers koncerten i Kbh og det var bestemt noget af en oplevelse. Dagen startede dog lidt træls med at DSB var forsinkede så det betød så at vi kun lige nåede til Jægersborg og smide vores ting inden vi skulle tilbage til København hvor vi havde en reservation på Spring Garden til en gang buffet - en god gammel klassiker!

Derefter var det så afsted til Forum hvor det gik forbavsende let med at komme ind og vi var endda så heldige at komme helt op foran så vi havde noget nær perfekt udsyn til scenen og hvad der foregik der. Koncerten var rigtig fed - masser af god musik så der er ikke noget at klage på der. Aviserne er også generelt enige hvis man skal regne med deres anmeldelser. Skal der være noget kritik er det nok "kritik" af mig selv da jeg må konstatere at jeg godt kunne have tænkt mig at kende lidt mere til deres musik andet end de 5-7 største/nyeste hits, men det har jeg jo kun mig selv at klandre for.

Efter koncerten blev der lige tid til en øl på Vodrofflund hvorefter resten af aftenen blev tilbragt på Park og derfra var det retur til Jægersborg og overnatte. Søndag stod den bare på hjemrejse og jeg må erkende at jeg faldt i søvn på sofaen næsten inden jeg kom indenfor døren, men det var et eller andet sted også hvad der kunne forventes :-)

Ingen kommentarer: