lørdag, december 30, 2006

En halvsløj "lillenytårsaften"

Så skete det! Jeg har hele efteråret undgået forkølelser og andet "ondskab" som har cirkuleret omkring mig og det har jeg naturligvis været godt tilfreds med, men nu er der så omsider et eller andet som har indhentet mig. Jeg er ikke helt sikker på hvad det er men det er i hvert fald sikkert at der er et eller andet. Det kom snigende i går eftermiddags og hænger stadig ved. Det er ikke så slemt at jeg ligger i sengen - har det bare skidt...øv....

Det betyder så også at dagens program bliver reduceret fra at skulle have været til Fraugde til fødselsdag og også nogle andre småting til at jeg bare skal på banegården og investere i en billet til Århus og så ellers håbe på at jeg er ovenpå igen i morgen. Det vil sige en dag hvor man bare skal have ondt af sig selv :-(

Et lyspunkt er dog at firebakketurneringen i skihop starter i dag så jeg får mulighed for at følge begivenhederne i Obertsdorf. Egentlig en ringe trøst... Hold i den forbindelse øje med en østriger ved navn Gregor Schlierenzauer. Så lidt af kvalifikationen i går og han er go' - og helt "ny"!

Ellers har jeg ikke lavet det vilde de sidste par dage. Det er blevet til lidt praktiske gøremål omkring i hytten og så lidt indkøb. Jeg var også lige et smut i Dalum og sparke Bjørn til Østrig - jeg ville være sikker på at han kom afsted :-) - Nej spøg til side - jeg havde lige nogle CD'ere jeg skulle af med.

Så må vi se om 2007 bliver året hvor vi kommer til at drikke radler :-) Det kan være vi selv ender med at hente det! Jeg har i hvert fald talt lidt med Christoffer om at det kunne være cool med et lille besøg i Østrig, men det er stadig meget tidligt i planlægningen så om det bliver til noget er stadig uvist.

Ingen kommentarer: