søndag, december 03, 2006

December

Pyha! Jeg synes godt nok at tiden flyver lidt for hurtigt her for tiden. Som jeg skrev sidst så har jeg været arbejdsramt her på det sidste og det ser ikke ud til at ændre sig i de næste par uger, men det er jo heller ikke noget som rigtig kommer bag på mig - sådan er det jo hvert år når man kommer ind i katalogsæsonen.

Det er så bare lidt frustrerende at man (igen) skal sidde og få styr på det som andre ikke har nået i løbet af året, men det er åbenbart hvad der skal til.

Nå - nok om det! Jeg har for en gangs skyld haft en ganske stille og rolig weekend hvor jeg har været på visit i Svendborg fra fredag til lørdag og i dag har den stået på den store hovedrengøring og lidt julegaveindkøb, så det har rent faktisk været en ganske produktiv weekend - slet ikke tosset. Bjørn ringede også lige fra Melbourne - fint lige at høre fra ham - og jeg er sikker på at jeg (og mange andre) kommer til at høre en hel masse mere om hans tur, og det glæder jeg mig bestemt også til.

Ellers har der, som sagt, været meget at se til på arbejdet siden sidst. I denne uge har jeg været i England fra mandag til onsdag på en lille smuttur. Det var ikke det helt vilde. Fløj med easyJet til Stansted og havde så en Skoda Fabia 16V og køre rundt i. Fin lille bil. Bakkesensor, Cruisecontrol og AC - der var skam det hele. Jeg boede på Travelodge og det kan ikke anbefales. Der er ingen faciliteter overhovedet og det er nu lidt træls og til £60 pr. nat så var det også betalt. Heldigvis var jeg jo et sted hvor det ikke var noget problem at underholde sig selv så det var fint.

Jeg var bla. inde og se den nye James Bond film. Jeg ved ikke om det bare er mig men jeg synes ikke den var specielt god. Den manglede et eller andet "je ne sais quais" som findes i de andre film. Jeg tror det var fordi det var en mere menneskelig Bond man så i denne film og det synes jeg ikke om, men sådan er det. Mads Mikkelsen som Le Chiffre gør det faktisk rigtig godt, men jeg skal være ved at jeg de første par gange tænkte "Hvad H.... laver han der?"... Daniel Craig er åbenbart et hit - i hvert fald blandt mine kvindelige engelske kolleger :-)

Ellers vil jeg se frem til koncerten i næste weekend! Red Hot Chili Peppers - jeg tror det bliver stort! Nu vil jeg så småt begive mig op til Martin P og se noget NFL.

Ingen kommentarer: