onsdag, december 27, 2006

Glædelig Jul og Godt Nytår!

Så blev julen vel overstået og den er overstået i fin stil - lige som den skulle være. Lillejuleaften kørte jeg til Svendborg for ligesom at få julen i gang og der skete så ikke det helt vilde.

Juleaften var i Langeskov som de sidste par år og det var rigtig hyggeligt. Gavehøsten var ikke overvældende, men det jeg fik var rigtig fint. Det blev til en Stavblender som er testet og fungerer rigtig godt. Ud over det blev det til en Computertaske som jeg har været ude og bytte i dag, men de havde ikke noget bedre så det endte med at jeg beholdt den. jeg fik også et par øl og en stegepande så alt i alt var det en "praktisk" jul.

Juledag var traditionen tro henlagt til Lindelse hvor vi havde vores julefrokost sammen med fars familie og det var også rigtig hyggeligt. Efter en masse god mad og drikke så havde jeg lavet en aftale med Martin P om at han kom og hentede mig og så var det ellers i byen i Svendborg. Da vi kom derned så var Børsen vist mere eller mindre det eneste sted der var åbent og der var masser af mennesker. Ikke lige at det kom bag på en. Henrik og Kristian havde fået tilkæmpet sig en fin plads i baren så den "forsvarede" vi bravt det meste af aftenen indtil vi besluttede os for at gå på Arne B.

Her var der livemusik og også masser af mennesker og det er næsten ved at være en tradition at jeg møder mange mennesker jeg kender det sted! Det var heller ikke nogen undtagelse i år. Efter nogle hyggelige timer var det så hjemad kun afbrudt af et lille intermezzo (og et par øl) sammen med Bjørn på Strandlyst.

Det var i store træk julen for mit vedkommende. I går vendte jeg så hjem til Odense og i dag har jeg som nævnt ikke lavet så forfærdeligt meget. Det er blevet til en tur i Rosengårdscentret og bytte lidt gaver og så har jeg investeret i Carsten Jensens murstensroman "Vi, de druknede" som jeg allerede glæder mig til at komme i gang med - og med 693 sider så er det ikke noget som man bare lige ryger igennem! Der skal nok komme mere om den her på bloggen når jeg kommer tilpas langt, men det bliver ikke lige i morgen :-)

Nu er det så bare at forberede sig på nytår i Århus og så lige fødselsdag ved Ruth og Verner på lørdag og herefter kan det jo tids nok blive hverdag igen.

Ingen kommentarer: