mandag, december 18, 2006

Sikke en weekend!

Ja, jeg tænkte jeg lige kunne blogge lidt her mens jeg sidder på arbejdet og laver lidt kataloger. Ikke den mest spændende måde at bruge sin mandag aften på, men sådan er det på denne tid af året - og det har jeg vist også nævnt et par gange før.

Ud over det synes jeg godt nok at jeg hænger lidt i bremsen efter weekendens strabadser. Det er længe siden jeg har oplevet noget lignende og der kommer nok også til at gå et stykke tid inden det sker igen.

Det hele startede fredag formiddag med KOMPANs julefrokost i Svendborg som vanen tro var en vældig fest. Der var ellers mange som var lidt spændte på hvordan det hele kom til at gå nu hvor der var mange medarbejdere som var med for sidste gang. Det kom dog til at gå ganske som forventet og det var nemlig stille og roligt på den front. Jeg har i hvert fald ikke oplevet noget, og heller ikke hørt noget her efterfølgende. Det hele fulgte de stolte traditioner med lidt fejring af jubilarer og så lidt underholdning udefra. Denne gang var det Carsten Bang og det var bestemt noget af det bedre jeg har oplevet.

Ellers blev det en vældig dag og aften med øl og snaps og dans, og jeg må endnu engang konstatere at snaps og mig ikke er en god kombination hvis der altså er tale om alt for store mængder. Mon jeg lærer det? Det vil vise sig til næste år :-)

Lørdag stod den så på fødselsdagsfest ved Jesper i Sønderborg. Martin P kom og hentede mig kl. 14.15 og efter et lille gaveindkøb og et besøg på verdens langsomtste McDonald's var vi undervejs til det sønderjyske. Vi landede i Sønderborg kl. 16.00 - ret præcist så det var helt i orden. Så var der ellers lagt i ovnen til en hyggelig aften hvilket det også blev. Det blev til et spil Cranium (eller var det en "genspejling", Bjørn) og lidt kortspil hvor Kasper lærts at det kan være farligt at introducere nye spil :-)

Herefter gik turen ud i Sønderborgs natteliv hvor der som altid var gang i den. Efter Kaspers mening var der lige lovligt mange tæsk i luften, men det lykkedes da at komme hjem uden alt for mange knubs - og med et par grantræer under armen! Hvad der egentlig var i luften på Penny Lane er ikke godt at vide, men i hvert fald fik vi set den første scoring på under 1 minut siden vi alle var teenagere - du ved, dengang man kunne score en pige ved at knække sig ud over en knallert og så var man kærester i 12 dage bagefter :-) Ganske imponerende!

Søndag stod den på en gang morgenmad og så lige et smut over grænsen inden vi atter var i Odense i lettere smadret tilstand!

Ingen kommentarer: