torsdag, december 14, 2006

Bajerbloggen aka. Ølbloggen

Så er mit seneste påhit online og godt i gang. Jeg har simpelthen lavet en blog om øl aka Ølbloggen.

De som kender mig ved at jeg godt kan lide specielle øl (med blandede resultater) og derfor mente jeg også at det var ganske nærliggende at skrive lidt om mine oplevelser med den slags. Jeg kaster mig endda også ud i en vurdering af hver enkelt. De to første vurderinger er begge Julebryg hhv. Blålys fra Albani og Jingle Ale fra Gourmetbryggeriet.

Skulle der være nogen som har lyst til at bidrage til bloggen så smid en kommentar på et af indlæggene og så finder vi ud af noget.

Jeg skylder måske lige at nævne at mine vurderinger ikke er lavet en sen aften i byen - det er jeg bange for at der ville komme lidt for positive vurderinger ud af :-)

Nå... Hvis du er nysgerrig kan du se mere her - http://bajerbloggen.blogspot.com

Ingen kommentarer: