søndag, januar 14, 2007

Bye Bye Hawks

Så blev det slut på årets NFL sæson for Seattle Seahawks. Et snævert nederlag til Chicago Bears blev det til og det var så det. Skal jeg være helt ærlig er jeg faktisk overrasket over at det blev så jævnbyrdigt som det endte med at blive, men under alle omstændigheder bliver det så ingen gentagelse af sidste års Superbowldeltagelse. I skrivende stund er der gang i 1. quarter af aftenens anden kamp mellem New England Patriots og San Diego Chargers og jeg sidder og holder med Patriots. Skulle jeg "drømme om" en superbowl så er mit ønske-scenarie som det ser ud i dag Indianapolis Colts mod Patriots men de er jo i samme conference så det kommer ikke til at ske, men måske kommer de til at mødes i næste weekend og så må jeg "nøjes" med det.

Min weekend har ellers stået i eksamensforberedelsernes tegn. I morgen går det løs med det store statistikræs og jeg håber det bliver vel overstået. Eller for at sige det som det er så gider jeg ikke have mere statistik i meget lang tid. Det er simpelthen ikke mig! Det bliver første gang hvor jeg går til en eksamen og må indrømme at jeg ikke fatter en meter af hvad det er vi har lært.

Nu håber jeg så bare på at der ikke er blevet lavet om på eksamensopgaverne! Hvis der er så har jeg meddelt at jeg rejser mig og går hjem :-)

Jeg har også været ude og løbe en tur i går - for første gang i meget lang tid. Tiden taler vi ikke om da formen ikke ligefrem er der og jeg kan også hilse og sige at jeg godt kan mærke mine ben i dag, men det kommer nu ikke som den helt store overraskelse.

Næste weekend står den på den årlige generalforsamling i Litteraturforeningen. Det bliver her i Odense så det skal nok gå hen og blive vældig hyggeligt. Det plejer det i hvert fald at være, men mere om det senere.

Ingen kommentarer: