lørdag, januar 27, 2007

Kim, Kjukken og Koncert

Hmm....KKK....oooh, that's not good....(citat: Krusty the Clown)

Første arbejdsdag i DK i denne uge og bestemt også sidste i denne uge sådan er det jo når man farer lidt rundt. Det blev også til den første koncertoplevelse i år og der var da vældigt. Når jeg skriver at det var vældigt så var det nok mere selskabet som var vældigt end det var selve koncerten.

Billede fra koncerten

Bevares - han spiller da en ordentlig og god omgang musik, men når det så er sagt så er det jo ikke nogen kæmpe oplevelse at se en Kim Larsen koncert. Det er jo "bare" en mand med en guitar på en stor scene som står helt stille og synger i en mikrofon. Nu ved jeg godt at jeg er lidt nøgtern for ret beset så kunne man jo sige det samme om alle musikere men lad nu det ligge.

Fin koncert - manglede lidt flere synge-med-numre når man tager hans repetoire i betragtning men det er nok hvad man kan forvente når der lige er kommet en ny plade og den også skal promoveres.

Efter koncerten tog jeg lige en særdeles hård mavelanding efter at vi muntrede os lidt med at glide om kap på den glatte vej. Einstein her havde så bare ikke lige set et vejbump og så stopper man meget brat! Sådan er det...

Ud over det så var det videre på Den Brølende And og hvis ikke der var sange som man kunne synge med på så kom vi efter det kan man sige! Vildt hyggeligt som altid, og jeg må sige tak for en god aften!

Ingen kommentarer: