tirsdag, januar 02, 2007

Så blev det 2007

...og jeg kom godt ind i det med alle fingre og tæer i behold. Nytåret blev skudt ind i Århus sammen med 9 andre - det hele hos Tine og Gregers. Tak for en hyggelig aften - og jeg håber at det lykkedes at komme af med konfettien igen :-)

Konfetti-Gregers...

Egentlig var det en fin dag som startede med at jeg sov lidt længe og så var jeg ellers med toget hvor jeg mødtes med Henrik og hans naboer Anders og Britt som skulle til Vejle for at fejre nytåret. Vi ankom i fin stil i Århus ca. 16.00 og derefter var der lige tid til et stop ved Kristian og Louise (hvor vi også overnattede) inden turen gik videre til aftenens festligheder.

Selve festen er der ikke så meget specielt at melde om andet end god mad og muntert lag som man siger og som sådan noget måske bør være.


Jesper, Gregers og en rulle orange tape...!

Til midnat stod det ned i stænger så det var nok ikke så dumt at der ikke var nogen som havde investeret i noget fyrværkeri. I stedet kunne vi så kigge på spritmanequinerne ved siden af som havde masser og gladeligt væltede rundt ude i regnen. Vi var i seng ved 4-tiden - nogen lidt før...

Kaptajn Pille i topform!

Nytårsdag var det op og så ellers bare retur til Odense hvor det meste af dagen blev brugt på sofaen kun lige afbrudt af et lille besøg på Canton Grill!

Nu har vi så overstået jul og nytår, og Ida og Palle har fået hinanden i Krøniken så er der jo ikke meget mere at sige end at vi ligeså godt kan komme tilbage i den gode gamle trummerum med lidt arbejde og lidt skole. I aften har vi klaret den (måske) sidste gang statistik inden spørgetime og eksamen så det er ikke så dumt.

I morgen står den så på trykstart i Århus så der ved jeg nok hvad jeg skal få dagen til at gå med.

Ingen kommentarer: