onsdag, januar 24, 2007

MMMMMmmmm... Starbucks...

Så sidder man i lufthavnen igen. Stort set ingen trafik så jeg har masser af tid i dag så nu sidder jeg på Starbucks og får en Machiato og lytter til noget mystisk reggae-musik! Synes ikke helt musikprofilen passer med hvad Howard Schultz skriver i hans bog "Pour your Heart into it". Det er historien om Starbucks og jeg skal være ved at hvis jeg skal anbefale en selvbiografi/business-bog så kan jeg ikke give den bedre anbefalinger. Det er simpelthen en fornøjelse at læse den historie og man får i hvert fald et andet syn på den der lille kaffebiks fra Seattle!

Dagen i dag startede med at jeg kunne vågne op til en gang snevejr. Det var så første gang i år, men det er sikkert ikke sidste. Heldigvis var det ikke så voldsomt at det kom til at betyde noget, men jeg havde da mine bange anelser om snekaos på M1 da jeg skulle til lufthavnene men det var 100% ubegrundet. Ud over det så har vi fået lagt en snedig plan for KOMPAN og det bliver faktisk ret spændende at se hvor meget som kommer igennem.

I morgen fortsætter den ret hektiske uge jeg har gang i hvor den først står på møde i Bjerringbro hvor jeg skal være kl. 9.00 (Gisp!) og bagefter så er det fødselsdag i Langeskov som er på programmet og så tror jeg at jeg er færdig for den dag!!

Nu vil jeg så smutte på Pret A Manger og finde en sandwich til flyet og så ellers vende snuden mod Danmark igen.

Ingen kommentarer: